måndag 2 januari 2012

Nyårsdagen i helhet

Nyårsdagen har varit lugn. Vi vaknade sent, sen tände vi ljus (i Eriks julklapp - en ljusstake från Cult Design) och satte oss faktiskt och pluggade båda två. Tjohoo!!! Ingen bakisdag här inte!


Klockan sex bänkade vi oss framför tvn för att spana in änglarna i Victoria´s Secret Fashion Show!! Vet inte vad som är snyggast, tjejerna eller underkläderna?! Min favoritängel var iaf Adriana, vilken puma!

Istället för att käka en onyttig middag försökte vi oss på en glutenlasange igen. Den blev inte lika god som förra gången men helt ok! Nästa gång kör vi ett lager till.




Under resten av kvällen har jag varit upptagen med källkritiken till vår uppsats. Jag är så trött på den, vill bara lämna in den så jag kan släppa det där sen. Jag längtar till alla de lediga dagar som kommer efter fredag, då ska jag passa på att resa garderoben och förrådet!!

Som ni kanske ser så har bloggens utseende förändrats en del idag. Jag lyckades faktiskt ladda ner ett eget typsnitt alldeles själv! Det nya utseendet är mest en snabblösning, ska få hjälp av bästa Marem med foton och htmlkodning sen! =)

Nu är det dags att hoppa i säng för imorgon ska jag träffa tjejerna på skolan igen!! Pigg och alert!!
B uppsats, here we come! Natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...