lördag 7 januari 2012

Lördagsmys

Ikväll åkte jag och Erik ut till hans föräldrar. Vi fick Nasi Goreng med stekta bananer, inlagd gurka, bröd och jordnötssås till middag. Till efterrätt blev det en supergod marängtårta med vaniljsås, grädde, rice crispies, strössel och jordgubbar. Mums!! 

Åsas smarriga marängtårta!

Medan de andra kollade på hockeydokumentär passade jag på att leka lite med deras systemkamera. Har alltid velat ha en egen men har inte riktigt haft råd. Pengarna har gått till annat, typ mat... man har inte så många slantar över när man är student! 
Hur som helst... jag sprang runt och jagade Mini i hopp om att få till lite bra bilder, en kattunge är alltid tacksam att fota. Efter att ha krupit på alla fyra och lirkat in kameran under sängen lyckades jag till slut få några fina bilder på henne! Det är jobbigt att vara fotograf, men KUL!! =) 

Fina Mini!!

När jag var klar med fotandet kollade vi på "Gladiatorerna" och "en shopaholics bekännelser", en riktig myskväll med andra ord!
Världens finaste!!



Tack för god mat och en trevlig kväll!! 

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...