torsdag 12 januari 2012

Fina fisken

Jag har äntligen fått tillbaka  motivationen till att laga mat!!!
Efter en lång dag i skolan med opponering av vår B uppsats (som gick super) handlade jag hem massa gott för att kunna göra Torsk med frasigt täcke och citronsås.
Det blev över förväntan, riktigt gott!!

Det ser lite skumt ut med det smakade grymt bra!

Tvätten är snart klar och disken är borta. 
Nu ska jag unna mig mys i soffan och den nya serien
 "Once upon a time" på tvn.
Ha en fin kväll!!

2 kommentarer:

  1. Min hemliga sida på internet som gör det lätt att redigera bilder;) Jag använder den och photoshop. Alla texter på bilderna är gjorde i ps.
    picnik.com

    SvaraRadera
  2. Mums, låter riktigt gott! Recept på fiskrätter behövs härhemma! Kramkram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...