tisdag 17 januari 2012

Besviken

Kom nyss hem från Ikea. Jag hade sett fram emot att käka deras köttbulletallrik hela dagen, men till min stora besvikelse har Ikea slängt i ströbröd i köttbullarna - de är alltså inte glutenfria! Det är så sjukt onödigt för det behövs inte! Kycklingfilén var slut så jag fick nöja mig med fläskfilé, bea och pommes medan Erik smaskade i sig sina köttbullar, orättvist! Det värsta var att jag fick betala 30 kr mer för min mat utan att ha något val. Som tur var hade jag fint sällskap iaf!



Vi letade efter två nya garderober men Ikea har plockat bort sina 60 cm breda och ersatt dem med 50 cm, vilket innebär att vi får 20 cm över där de nuvarande garderoberna sitter. Knepigt!! Vet inte riktigt hur vi ska lösa det här.

Vi hittade iaf en massa annat fint till lägenheten, bl.a. en byrå och två sängbord men det får köpas lite vartefter, vi är ju tyvärr inte miljonärer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...