söndag 22 januari 2012

Myskväll hos syster

Igår var vi hemma hos käraste syster på taco och spelkväll!
Vi åt god middag, sedan mumsade vi på chokladbollar och glass. Lite senare under kvällen när barnen hade däckat drack vi drinkar som I är bäst på att göra och mumsade på "extra knapriga" chips. Även om jag inte egentligen är en chipstjej, kan jag verkligen rekommendera de chipsen!

De som känner mig vet hur tävlingsinriktad jag kan vara, men den här kvällen tog nog priset!! 
Jag var på G och vann 5 av 6 omgångar av "Med andra ord". Sjukt kul!! 

Vi hann även med att skratta en hel del! 
Jag har alltid roligt med min familj, de får mig verkligen på bra humör!

Sen hann jag såklart mysa med de finaste!!
Tittut!!! 
Tack för en mysig kväll, det gör vi om snart igen tycker jag!! 

1 kommentar:

  1. Nej men vilka fina bilder. vad har du använtför program ;) ;) Thi hi.
    Ja,jag såg igår att de skulle lägga ner. Blev superledsen då jag använt det i två års tid. Vet inget liknande. Photoshop i så fall. tar bara så lång tid att redigera där. på picnik var det ju bara ett klick. Allt var ju klart.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...