fredag 6 januari 2012

Fredagskvällen

Matchen mellan Almtuna och Leksand var till en början ganska trist men i tredje perioden hände det grejer! Almtuna ledde med 2-0 tills Leksand gjorde två mål inom bara 18 sekunder. Det blev såklart sudden.... Ingen gjorde mål, det ledde till straffar, sen suddenstraffar.... spännande vill jag lova!
Till slut lyckades Leksand få in en straff och Almtuna förlorade. Trist. 
Nej, hockey är inte för mig!! 



Sen åkte vi hem och firade att B uppsatsen är färdig och inskickad!! Detta med pasta och baconsås, päroncider, lösgodis och mys i soffan framför "The Voice". 


Trevlig fredag på er!!

1 kommentar:

  1. Hrm, hockey är inget för mig heller. Ge dem varsin puck, så slipper de jaga samma, är min åsikt. ;-) Grattis till att ha lämnat in din B-uppsats! Jag kommer ihåg själv hur skönt det kändes när den (och alla andra uppsatserna man gjorde) var inlämnade. Total befrielse! Önskar dig en trevlig lördagkväll!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...