måndag 23 januari 2012

Dagens karma

När jag var på Willys och handlade var det en liten pojke som grät frenetiskt, när jag kollade närmare på vem som skrek, såg jag att han hade massa blod i munnen och på läpparna. Han hade ramlat och antagligen bitit sig. Någonting inom mig skrek "du har näsdukar i väskan" så jag slet snabbt upp dom och som en räddare i nöden hade jag lindrat besvären!

Det slutade inte där... När jag kom hem satte jag igång med en liten överraskning till Erik som klarat massa delar i skolan. Lite cred ska han allt ha! Nu står de i ugnen och väntar på att snart bli uppätna!! :)


Eftersom jag skött mig så bra idag så borde min karma ha höjts en aning iaf... Nu återstår det bara att se vad för kul som väntar mig.

"what goes around comes around..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...