måndag 24 december 2012

Slut i kropp och knopp

Dan före dopparedan... (tekniskt sett så är det ju julafton nu, men jag vägrar kalla det för julafton förrän jag vaknar imorgon bitti)! Har inte varit den bästa bloggaren den senaste veckan, men jag har haft fullt upp med jobb och julfixande! Är helt slut i kroppen och i knoppen. Har inte gått och lagt mig före 02 på hela veckan och ikväll verkar tyvärr inte bli något undantag... Jag har suttit och pysslat med en och samma julklapp i flera timmar! Det är min kära mamma som ska få en almanacka. Kände dock att det kröp i mina scrapfingrar så jag passade på att göra den mer personlig och pimpade till den lite. Voila!
(Om någon i min familj ser det här inlägget så SLUTA LÄS NU!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...