måndag 10 december 2012

En kalasig helg

Helgen har till större del bestått av kalas och jobb om vartannat. På lördagen fyllde min fina mamma år, då bjöds det på kycklingsallad och god tårta. Sen fick jag tyvärr lämna släkten och skynda till jobbet för en stängning. Mitt i natten (tidigt på morgonen) blev det sen häng på Statoil med lite godis som avslutning på en bra dag.
Det blev mycket att hacka. Tur att jag kom en stund innan de andra.
På väg att bli fyllning i tårtan
Min specialtårta
Mamma fick en vattenkokare
Late night snack på statoil.

På söndagen var det min brorsdotter, som har fyllt hela 10 år (!!!) som firades. Hon har precis tagit hål i öronen, så hon fick lite bling av mig. (Från Blomdahls, sånna där allergisäkra som är bra att ha första året) Hemma hos dem bjöds det på kycklingklubbor, sallad och fetaostkräm. Efter det fick vi adventsfika, glutenfri mjukpepparkaka och cheesecake. Sen "rullade" jag till jobbet för ytterligare en stängning. =)
Mina nya knästrumpor invigdes
Egobild
Glutenfri pepparkaka. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...