tisdag 11 december 2012

Argbiggan flyr ut på landet

Efter att ha sovit alldeles för lite i helgen, var jag tvungen att gå upp tidigt även igår morse. Min uthyrda lägenhet skulle fotas och vi skulle hinna dit och styla den innan fotografen kom. Det var tur att vi kom innan kan jag säga, för lägenheten var i STORT behov av städning och undanröjning! Erik och jag slet som djur för att få den städad och någorlunda tillsnoffsad. De dekorationer jag tog med hemifrån (ljushållare, badrumsmatta, handdukar, filtar och kuddar, överkast) och de saker jag köpte med mig (tulpaner, julblommor, lime & citroner, basilika & timjan) hjälpte iaf till att göra helhetsintrycket lite bättre. Men så arg jag var!!! Ska inte gå in mer på det här, men inför visningarna måste jag ta till hårdhanskarna!

När fotograferingen var över och jag hade fått i mig lite lunch, drog vi ut på landet för lite avkoppling. Det är så skönt att komma bort från stan, mysa med katterna och slappa i soffan framför en bra film.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...