torsdag 6 december 2012

Personalmöte

Jag kom iväg till mötet iaf, trots att bussen var sen och att det låg bussar "i diket" på vägen ner till stan. Innan mötet hade vi en aktivitet med hela personalstyrkan, det var företaget "Skoj" som anordnade ett kreativt uppdrag till oss. Vi blev indelade i grupper om 4 och fick sedan uppdrag via en mobiltelefon. Här gällde det att tänka och agera snabbt! Det kunde vara allt från att ta en bild på en viss plats eller med en viss rekvisita, till att lösa ordgåtor och mattetal. Mitt lag var grymt bra, vi lyckades haffa åt oss en andraplats. Aktiviteten var himla lyckad, tror minsann att alla hade roligt, trots vädret! Skulle vara kul att få göra det här igen, men då kanske på en lite varmare (sommar)dag. Efter rännandet på stan fick vi mat och sedan hade vi ett långt givande möte. Som avslutning på kvällen samlades några av oss (på stället med stans absolut snyggaste lampor!!), för lite after-work-dricka. Riktigt trevligt. Bussarna hade slutat gå (pga av snökaoset) så jag fick en kollega som bor på landet, som sovsällskap inatt. Vi låg på soffan under varsin filt och kollade på Criminal minds och arga snickaren, dock slocknade båda ganska fort.
Fina kollegor
Love love love!
En trött Emelie. 

1 kommentar:

  1. Låter som att ni hade ett bra möte och grattis till andraplatsen inte illa. Måste dessutom hålla med om att lampan var riktigt läcker.

    Haha ja lite rockig fick jag vara. Var en kul kväll. Lokalt band som D stöttat jättemycket under året och hjälpt en av killarna extra när han fick cancerbesked. Så det var kul att se honom göra comeback på scenen.
    Tack ska du ha. Jag försöker ändå korta ner det men jag är expert på att sväva ut, för mycket som rör sig i denna hjärnan. Och då ska jag ändå vara blondin ;)
    Där ser man, coolt. D har med gått på college i STL och är uppväxt här så det är lite extra kul och därför han är så fäst vid laget :) Ohio? Men vad roligt. Ja men visst är det galet hur snabbt tiden går?
    Vi ska på en marinsoldats.. thingy imorgon men resten av helgen blir nog att skrota i mjukisar! Kanske fixa en julgran? :) Vad ska ni hitta på för något? Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...