söndag 24 mars 2013

Söndagsbrunch

Bakis som jag vet inte vad och med endast fyra timmars sömn i kroppen, pallrade jag mig iväg till Linda för att bruncha med henne, syster Lisa och kusin Sandra. Jag är så himla glad att jag tog mig i kragen och åkte dit, för himlars så trevligt vi hade! Linda hade dukat så fint, lagat omelett, handlat färskt bröd, fixat dricka mm. Vi hade massa goda saker att mumsa på, synd bara att min aptit inte var helt på topp! Efter det blev det snack, soffhäng och frisörsalong. Jag fick öva på att göra fiskbensfläta på både Linda och Sandra, den är allt lite knepig! En sådan här start på dagen var ju toppen, det här MÅSTE vi göra om snart igen! 
Stort tack för en mysig förmiddag tillsammans med er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...