torsdag 14 mars 2013

Matvänner

Torsdaglyx i allra högsta grad - idag åt jag både lunch och middag ute!! Dock använde jag mig av två let's deals och fick båda målen för ynka 140 kr! Min lunchvän på Café 018 var Amelie. Dessutom dök min kära pojkvän och hans kompis oväntat upp, en mycket trevlig överraskning för oss båda. Tack för en mysig lunch Amelie!





Middagen på Café Dwell åts tillsammans med Linda och Maria. Det är ett ställe vi inte testat förut, de serverar mat från Sri Lanka. Både sallad, dricka, huvudrätt, efterrätt och kaffe ingick! En riktigt mysig kväll.











Massa god mat i all ära, men allt snack om sommarplaner och träning får mig superpeppad på att komma igång på allvar. E - nu kör vi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...