söndag 17 mars 2013

På våra breddgrader

Gårdagens bröllop var fantastiskt, vi åt och drack gott och dansade ända in på småtimmarna. Vi somnade nog inte förrns framåt 04..! Jag drack en massa vatten igår, vilket jag idag har varit himla tacksam för. Trött som sjutton men inte alls bakis! Alla vi "ungdomar" sov kvar i Täby inatt, så hela gänget mumsade på klassisk brunchmat innan vi skildes åt i eftermiddags. Erik och jag blev dock kvar hos dem ett bra tag till, jag hann både sova middag på soffan och lapa sol på altanen. På vägen hem fick vi dessutom uppleva något extraordinärt - norrsken över Uppsala!! Det var en riktig upplevelse att få se det så långt söderut.












Ett stort tack till brudparet för en kväll utöver det vanliga!! Dessutom vill jag ge ett extra tack till Jackie för ett underbart sällskap igår. Det var längesedan jag skrattade så mycket!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...