onsdag 6 mars 2013

Min födelsedag

Min födelsedag startade som sagt med sång och frukost på sängen. Sen fick jag present i form av fiskspa, ska bli riktigt roligt att testa det! Efter att Erik åkt till skolan och halva frukosten var uppäten, somnade jag om. Sen ringde mamma och när vi pratat klart (efter två timmar) blev det dags att gå upp på riktigt! När Erik kom hem igen hade han med sig ännu fler paket till mig! (han skämmer bort mig!) Jag fick fina tulpaner och ett vackert Edblad armband i stål. Eftermiddagen spenderades på Gränby Centrum tillsammans med Erik. Jag var ute efter nya jackor, men det slutade med att Erik shoppade mer än vad jag gjorde! Men jag var grymt nöjd, vi hittade massa fina kläder till honom. En maxiklänning och en kofta fick jag iaf med mig hem.

Kvantumglass

På kvällen kom Anna, Linda och Amelie hit för att baka lite födelsedagscupcakes! Vi gjorde några i choklad och några med citronsmak. Det är svårt att få glutenmuffins att bli fluffiga och fina, men vi gjorde vårat bästa och hade på massa gottig frosting. Amelie hade med sig ett jättefint paket med ett ännu finare innehåll, en tavla med tänkvärda visdomsord. Så fort hyllorna i vardagsrummet åker upp, ska tavlan stå på dem! Tack söta du!
 
Jag är otroligt tacksam för att  jag fick en så fin födelsedag, med både sol, presenter, vänner, kläder och kvalitetstid med Erik! Dessutom är jag himla glad för alla samtal, sms och grattis via facebook och instagram som jag har fått under dagen. STORT TACK!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...