fredag 30 december 2011

Tips om bloggar

Jag har fått total dille på att googla inredning och att läsa andras inredningsbloggar!!
Just nu är jag speciellt inriktad på sängbord, har en idé om vad jag vill ha men verkar inte hitta sådana någonstans!! Blir nog till att uppfinna något liknande.

På livspraliner.blogspot.com finns det massa fina bilder och tips på inredning. Att jag sen känner ägaren av bloggen och vet att hennes eget hus är helt fantastiskt, gör inte saken sämre!
Har hittat ett par sängbord på hennes sida som inspirerat mig till de idéer jag nu har.

En annan fin blogg jag hittade idag (som dock handlar om mat istället) är baraenkakatill.blogspot.com .
Hon tar superfina bilder och jag önskar att jag var hälften så bra på att laga mat som hon är.
Dessutom är hennes huvudfont sjukt snygg! Det är något liknande jag skulle vilja ha på min blogg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...