lördag 10 december 2011

Lördagen

Idag fick jag ansiktsmåla barnen på jobbet igen. De blev supersöta, massa fina tigrar och fjärilar.

Sedan blev det kalas hos bästa mamma som fyllt år! Älskar att träffa min släkt, alltid lika mysigt! Mamma och jag bakade mitt glutisfika förra helgen och idag fick jag äntligen smaka på allt gott.


Skulle ev ha gått ut ikväll men jag orkade helt enkelt inte, åkte istället med Erik ut till hans föräldrar. Vi har käkat god mat, kollat på "så mycket bättre" och nu ligger jag i deras nya soffa, tillsammans med goskatten Mini. På deras nya tv visas La Liga, men jag kan inte påstå att jag tittar speciellt aktivt.






Hoppas på en bättre dag (rent humörsmässigt) imorgon, för idag har jag mest velat dra täcket över huvudet! Vet inte vad det är, känner mig allmänt nedstämd... Men men, det går nog över.




Trevlig lördag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...