onsdag 28 december 2011

Be yourself

Ikväll har jag träffat gamla högstadievänner och smidigt framtida planer, riktigt kul att träffa de igen! Sjukt hur lik sig en person kan vara trots att flera år har gått, man förändras nog inte så mycket som man ibland kan tro eller hoppas.

Vi var hemma hos en kompis vars lägenhet var riktigt fin, smarta och fina lösningar på det mesta, de verkar vara händiga båda två!



Sedan hann jag hem till pappa en snabbis för att fortsätta med pusslet.
Så här långt har vi kommit nu. Det går sakta men säkert framåt.




När jag kom hem slog jag på tvn och hann se det sista av Lady Gagas monster ball tour från Madison Square Garden. Det är samma konsert som jag och Erik var på för nåt år sen, grymt bra. Hon må vara egensinnad men man kan inte kalla henne för annat än talangfull och en riktig entertainer!! Minns hur jag på konserten stod och dansade och hoppade upp och ner, helt lyrisk. Det var sådan stämning, som en enda stor, helgalen, nykter förfest!!!


Vill gå på konsert igen, var längesen nu!

1 kommentar:

  1. Hallå! Hoppas att ni har det gott! Kul att ses häromdagen! Kramar Jackie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...