söndag 11 december 2011

Julefrid

Så äntligen fick även jag lite julmysigt här hemma..!

Jag slog på mina gamla julskivor (3 st) och sen hann jag även lyssna igenom underbara Peter Jöbacks julskiva två gånger medan jag städade! Allt för att få lite julstämning!!
Konstigt att en liten etta kan kännas lika stor som ett helt hus så fort den ska städas.
Nu har jag iaf dammtorkat hela lägenheten, tvättat, dammsugit och fått upp mina julgardiner och alla mina julsaker. Det tog några timmar men det var det allt värt!!



På kvällen jobbade jag, missade tyvärr fyrverkerierna på stan och hann tyvärr inte följa med Erik till hans farmor. Hon har skickat med ett litet paket till mig, hur snäll som helst!


Fick finbesök på jobbet idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...