söndag 1 september 2013

Vita, små, söta favoriter

Vilken härlig jobbdag..! Vi sålde en hel, men det gjorde inget, för mitt humör var på topp hela tiden, nästan så jag hade kunnat jobbat några timmar till! Jag fick stå i brödet idag och kämpade på utan att ge upp. Det gav resultat, jag klarade mig igenom ruscherna och fixade att stå kvar utan att få panik!! Tjohooo. Personligt framsteg. Fortsätter jag såhär så kommer jag till slut att klara av det där rackarns brödet oavsett vad vi säljer!

Efter jobbet svängde jag förbi bästa pappsen för att hämta upp mina "presenter". Missade ju tyvärr Ulva marknad pga av jobb hela helgen, men papi var snäll och köpte hem två av mina favorit-vita-chokladbollar. Dessutom tog jag hem en burk av hans fantastiska äppelmos! Bortskämd! =)  Efter det åkte jag ut till Lagga för att hämta upp min golfande karl. Kvällen blev superlugn, men det är skönt. Imorgon och kommande helg är jag ledig, det ser jag fram emot, har massa skojjiga saker inplanerade!


1 kommentar:

  1. Tävla om fint armband från Pearls for girls! Snabbt och lätt =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...