söndag 8 september 2013

Blandade känslor

Idag har jag skrattat och gråtit om vartannat... Jag vaknade till underbara mms på min kära väns nyfödde lille son, vilken otrolig glädje och tacksamhet för att de mår bra! Idag hyllade vi sen fina Anna på hennes möhippa, det har varit en väldigt lång, men rolig och härlig dag. Inte bara Anna fick göra roliga saker, utan alla på möhippan fick ta del av allt kul som var planerat. Hon var så otroligt vacker, jag fällde flertalet glädjetårar. Bilder kommer imorgon.

Under dagen fick jag dock ett dödsbesked också... Trots all glädje kring hippan kunde jag inte hålla tillbaka tårarna! Jag bröt ihop totalt. Tänk att man under en och samma dag kan vara så otroligt glad men även så ledsen, det kan pendla så fort!

Var rädda om era nära och kära! Ring och besök dem ofta!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...