fredag 6 september 2013

Erikshjälpen äntligen i Uppsala!!

Kan man ha för många second hand butiker i en och samma stad..?? NEEEEEJ!! Imorgon bitti öppnar en stor Erikshjälpen i Boländerna, skynda och fynda. Det kommer att vara kö! Second hand är ju så bra på alla sätt; man kan fynda, skapa arbetstillfällen och hjälpa behövande barn på samma gång! Dessutom kan man skänka saker man inte längre vill ha. Eftersom jag inte kan visa några bilder på mina framtida fynd, får ni istället bilder på saker jag köpte med mig hem från smålandsloppisarna i somras.
Ägg till mitt "träd", 5 kr styck. 
Servetthållare 20 kr, ljusstakar 35 kr för båda
Karaffter. Den vita köptes på loppis för typ 20 kr, den gröna är från en
inredningsbutik och kostade runt 150 kr. 
Halsband 20 kr
Glasskålar i olika former, 10-20 kr styck. 

1 kommentar:

  1. Kö var det verkligen! Och gisses vad folk köpte saker, även jag :P
    Har du tur finns bordet kvar till dig :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...