måndag 2 september 2013

Rensar själen

Älskar mina lediga dagar!! Då har jag tid med annat "jobb", sånt som måste göras här hemma. Idag tog jag äntligen tag i garderoben, den har under en tid varit smockad med grejer och man hittar aldrig det man letar efter. Jag röjde igenom det mesta och fick till slut ihop en påse med sälja-grejer, och en påse som jag skänkte till röda korset. Bäst av allt - jag fick en luftigare garderob och ett lättare sinne! 
 
Innan besöket på röda korset mötte jag upp Mårten och Madde för lite glass på Ikea, sen fick jag skynda hem till middagen. Vi testade glutenfri kyckling- och couscoussallad med krämig tzatziki. Himla gott! 
Efter att ha slängt i mig middagen skyndade jag vidare till Anna och Erik för lite bröllopsplanering. Åååååh, deras bröllop kommer bli så himla fint! Vi tänker så lika om så många saker, det blir svårt att toppa det här! (eller att inte råka kopiera allt rakt av)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...