söndag 14 juli 2013

En dag att minnas

Den 14 juli är en dag jag kommer att minnas länge! Idag fick jag nämligen en glad nyhet värd att fira många gånger om, är så sjukt lycklig! Finaste Anna och jag hälsade på hos mina kollegor för lite glass, sen åkte vi till fyrispark på loppis. Det var inte så många som stod och sålde idag, men några guldkorn hittade jag allt! Efter det åkte vi hem till mig och lagade laxsallad med fetaoströra! Mums! 
Mina loppisfynd! Karaff 20 kr, ramar 30 kr och vacker burk 20 kr!!
Senare på kvällen blev det middag på Amazing Thai med mina favorittanter! Vi skrattade på som vanligt och jag skrämde halvt ihjäl en kille på cykel! "You had to be there..." =) Bästa Matilda överraskade mig och Amelie med varsin present - en vänskapsmagnet!!! Så jäkla söt! 
Jag har verkligen världens finaste vänner!! Stort tack för den här underbara dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...