söndag 28 juli 2013

Dagens konsert

Oj oj, så dålig jag har varit på att blogga den senaste tiden. Dels har jag haft fullt upp med att njuta av min semester, dels mår jag sådär just nu. Men misströsta inte, uppdateringar från semestern kommer så fort jag tömmer kameran på lite kvalitetsbilder!!
 
Dagen har till största delen tillbringats vilande på soffan och tvn har gått varm, det var många sevärda program där idag. På svt1 gick Take That's återföreningskonsert från 2011. Den var riktigt bra, men så hade de ju satsat kring £150 millioner på sin show..! Jag har ju alltid varit ett BSB fan, så Take That's låtar kan jag inte så bra, bara Robbie Williams egna. Som vanligt fastnar jag för dansarna, det är ju oftast de som gör showen så jäkla bra! TT hade typ 25 stycken! Några framträdanden var iaf riktigt bra; Robbies egna låtar (vilket publikstöd), "Kidz" (med schackbräde och dancebattle), "The flood" (med vatten och dansare i linor) och sista låten "Never forget". Häftigast var den enorma roboten som de hade på scenen, under "Never forget" reser den sig och blir högre än hela arenan, lite Jesus i Rio över det hela. Mäktigt! Hittade tyvärr ingen klockren video på tuben på detta, så ni får nöja er med bilder istället.

Utöver det har vi käkat tacos och tittat på The five year engagement (med härliga Emily Blunt och sköna Jason Segel) och Varg Veum. Musik, kärlek och spänning, allt på en och samma dag. Himla bra söndag. Måtte jag nu bara bli frisk också!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...