onsdag 5 juni 2013

Sådär mitt i natten

Ååååh jag har så mycket fina bilder som jag vill visa er, har fotat jättemycket de senaste veckorna, minneskorten är fulla! Känner dock att jag aldrig hinner ta mig tiden att sitta och fixa med bilderna... himla trist. Imorgon ska vi dessutom på en studentmottagning till, det kommer bli FLER bilder tagna! Bilder från den senaste veckan kommer att komma upp, ni får bara vänta nån dag till... Om det nu är någon annan än jag som faktiskt bryr sig om bilderna hamnar här eller inte...

Huuuuuur som..... Kan ju berätta att våra "grannar" nu har lämnat oss, flytt boet. De små har blivit stora. De var ju inte här så länge. Vet inte riktigt om jag ska sakna dem eller jubla för att de är borta..!

Fotat 3 maj 2013
Mamma duva har inte lagt äggen än
Fotat 16 maj 2013
Duvungarna är gula små fjunisar. 
Fotat 27 maj 2013
Ungarna är själva och alla gula fjun är nästan borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...