lördag 22 juni 2013

Midsommar

Jag önskade mig tre saker på midsommar: att få fira ordentligt med stång och allt, att få äta jordgubbar (helst på en tårta) och att få bada. Två av tre slog in och jag fick dessutom lite mer på köpet..! 

På dagen firade Erik och jag midsommar på Disagården, tillsammans med Amelie, Malin och Ulrika. Dessutom var mamma, Stig, Annemarie mfl där. Släkt och familj kombinerat. Win-win! Solen stekte verkligen, det blev som en gryta inne på den pittoreska gården. Fika i solen och folkdans på scenen, mysigt! Tyvärr blev det ingen krans för mig i år, det får bli en annan gång.
Efter allt firande cyklade vi vidare till Lindas kolonilott för lite lunch och fika med hennes härliga familj. De bjöd på glutenfri jordgubbstårta (I die)!!! Hur gott som helst! Tack för en himla rolig eftermiddag!
Sen åkte vi snabbt hem för att klä på oss lite varmare kläder och för att packa matväskan. Cyklarna tog oss sen till Luthagen för grillning med några ur Eriks grabbgäng. Mycket flängade blev det under dagen, men kul hade vi!

Tack alla för en härlig midsommar!!

1 kommentar:

  1. Glad midsommar till er i efterskott! Ser väldigt trevligt och gott ut :) Kramar kussen

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...