måndag 24 juni 2013

Efterlängtade besök

Vilken fantastisk dag vi har haft! Först åkte vi ut till Almunge och hälsade på min fina kusin A och hennes älskade lilla W. Det bjöds på rabarberkompott med glass och hemgjord saft. Vi besökte hennes höns och vaktlar, samt gick en runda i skogen för att leta golfbollar. Självklart blev det dessutom en HEL DEL snack om allt mellan himmel och jord! Stort tack för idag! Det där måste vi göra om snart igen!
På vägen hem stannade vi på Gränby, både för att äta och för att handla mat. Jag slog till på en souvlaki, så himla gott! Det har aldrig riktigt varit min grej att baka, så idag när jag försökte mig på chocolate chip cookies hade jag i för mycket smör, så det blev mer som en krispig chocolate chip kaka. Men men, den går väl ner den med. Senare under kvällen fick vi fikabesök av C-J, som gav mig massa bra tips och idéer på kök. Jag vill renovera!!!! 
Familj och vänner är det bästa som finns, tänk vilken bra dag jag har haft! Nu hoppar jag i säng, ska vara på jobbet om bara några timmar! Toodilooooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...