lördag 4 maj 2013

Vår dag

Ibland umgås Erik & jag helt enkelt för lite, så vi bestämde oss för att göra något åt det och bokade därför upp hela lördagen med varandra, vår egentid. Det var väl en himla tur det, för vi har haft en jättefin dag tillsammans! Vi flängde runt halva stan, först ut till Thun´s, sen ett snabbstopp på en liten inredningsbutik i Rasbo. Sen åkte vi vidare till Fullerö, Chilli, & Ikea. Vi har köpt på oss massa fina grejer, jag ska försöka hinna fota dem imorgon. Efter all shopping traskade vi bort till American Take Away för lite middag, sen satt vi utmattade och kollade på film hela kvällen.Vi kollade på "Sune i Grekland - all inclusive" som är inspelad på ett hotell på Rhodos, där jag har bott!! Sen kollade vi på "En vecka i Phuket". Riktiga mysfilmer som bjöd på många skratt. Nu längtar vi bort, låååångt bort härifrån. En paus från vardagen i Grekland eller Thailand skulle inte sitta helt fel! Det har iaf varit en helt perfekt dag, i det bästa av sällskap! Tror minsann att jag är lite smått nykär, han är ju så fin, min kille!! 
jag hjärta dig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...