torsdag 16 maj 2013

Gråmössa

Vilken härlig dag! Mitt första pass som gråmössa gick utmärkt. Jag var lite skakis i början, tänk att byte av kläder kan påverka en så mycket. Det kändes iaf himla bra och mina kollegor var snabba med att påpeka hur "fin" jag var!
Under kvällen har jag försökt att använda mig av mina nya kunskaper. Jag har gett positiv feedback som varit specifik och tidsrätt, har försökt peppa de andra så att de har kul på jobbet, och jag har gett varje gäst mer fokus och uppmärksamhet. Sist men inte minst, har jag inombords behållit lyckokänslan, inte varit rädd för att göra fel, sträckt lite extra på mig och tänkt att "det här ska banne mig bli ett bra pass"! Imorgon öppnar jag med fantastiska kollegor, det ser jag verkligen fram emot. Dags att sova! Kram och gonatt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...