söndag 5 maj 2013

Den som söker, den finner!

Soooom jag har letat efter bokstaven E! Inte vilket E som helst, utan helst ett i trä, 30 cm stort, i shabby chic stil, från Miljögården. Jag har nämligen ett sådant A och vill nu hitta en vän till det! Jag har letat och frågat runt som en galning, de verkar varken tillverkas eller säljas längre. MEN... ikväll när jag satt och letade runt efter rostiga bokstäver, fann jag av en slump ett liknande E på en finsk sida!!! Det är nog tyvärr inte från Miljögården, men det är ok, för det här E:et kommer nog att matcha mitt A perfekt!! Just nu är jag sådär töntigt lycklig!
Dock är jag fortfarande ute efter ett A och ett E i rostiga, svetsade bokstäver, helst max 15 cm höga. Det verkar ju finnas lite överallt, men när jag väl letar, hittar jag ingenting!!! HJÄLP!! Någon som vet var jag kan hitta liknande?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...