måndag 13 augusti 2012

Lördagens festligheter

I lördags var det dags att göra sig lite festfin, jag skulle iväg på kräftskiva med Amelie, hennes tvillingsyster och deras vänner. Mitt hår har verkligen växt till sig, det blir ju superlångt (för mig) när det är plattat! 
Det här med att ta kort på sig själv är en konst!! Jag har verkligen inte lyckats bemästra den än, så tills dess får ni nöja mer med halvkassa, fjortis-mobilbilder tagna i en spegel... Kvällens outfit.
Det här sköna gänget fick jag umgås med hela kvällen. De var snälla nog att till och med ställa upp på en bild till bloggen! =)  De hade dukat upp så himla fint när jag kom, vimplar i taket, en måne, kräfttallrikar, färgglada servetter, räkor, ost, bröd, ljus, hallands fläder och vindruvor. Vi fick besök av några rackarns getingar (usch!) som till slut flög därfrån.  Jag kan inte sitta lugnt och äta när de surrar kring mig sådär! Skulle nog inte ha valt vit tröja, fick en massa kräftstänk på den, men Malin tog till husmorsknep och fick bort mina fläckar! Dock skaffade jag några nya (någons rödvin) senare under kvällen, men det är en annan historia. haha. 
Träffade några härliga vänner på flurran, bland annat dessa grabbar. 
Tack fina Amelie för att jag fick vara med på er sköna kräftskiva!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...