onsdag 15 augusti 2012

Shoppinglycka

Lönen kom in och spenderarbyxorna sattes på. Imorse vaknade jag till ett underbart mail, Myrra hade 30% på allt, jag kunde inte låta bli att skynda ner på stan!! Den fina lampan jag har tittat på ett tag, fanns kvar!! Jag kunde ju inte annat än att slå till på lampfoten! En skärm ska jag köpa vid ett senare tillfälle, ser ni någon ljusgrå när ni är ute och shoppar, så hojta till!! På rean hittades även tre små charmiga knoppar till hyllan som jag ska göra om, de kommer att passa perfekt! 

Då mina solbrillor försvann i skogen när vi plockade svamp här om dagen, var jag tvungen att köpa nya. Sommaren är ju inte över riktigt än, så jag slog till på två par. Ett par örhängen och lite hårnålar köpte jag också. Ikväll ska jag på bilbingo med bästa mamma och mormor, så vi får hoppas att jag vinner tillbaka de pengar jag spenderat idag! =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...