måndag 13 augusti 2012

En middag i Stockholm

Söndagen spenderades i sängen fram tills 16.00!!!!! Pratade med mamma i telefonen, och hon påminde mig om OS finalen i handboll (hejja Sverige!) så jag förflyttade mig till soffan. Haha. Jag mådde som jag förtjänade vill jag lova. Synd på silvret, de spelade väldigt bra! Efter matchen åkte vi till Eriks pappa, där vi blev bjudna på lyxmiddag - blandat från grillen med grönsallad och tsatsiki. Till efterrätt fick vi mumsig glass med smak av blåbär och vanilj. A tog fram två bilder på Erik som fyraåring, som de framkallat och förstorat! Sååå söt kille! Hoppas våra eventuella framtida söner blir lika goa! =) Bilden ska vi iaf definitivt ta en kopia på och rama in här hemma också! Tanken är att jag ska göra samma sak, men vet inte om jag har någon bild som är av samma kvalitet. Det återstår att se. 
Ser ni likheterna? Söt blev snygg! =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...