torsdag 7 juni 2012

Starstruck

Vilken dag!! Först ett härligt jobbpass som förgylldes med ett besök av självaste Timbuktu och av en skämtande kaffeman! Epic! Sen fick jag öva lite på min knaggliga tyska, då några turister kom in och skulle köpa mat. Det är inte så lätt alla gånger, tror jag måste öva några fraser så de sitter på plats när jag väl behöver dem. När jag kom hem efter jobbet hade Erik städat, diskat OCH vikt all tvätt!! Grymt! Jag kompenserade honom med att rensa avloppet och laga mat. =)   Sen har jag även jobbat på en annan grej, men den är för hemlig för att nämnas. Kvällens stora nyhet är att So You Think You Can Dance kommer tillbaka nu i juni, som jag har längtat!!! Ska bli så kul att se dans på tv igen! 




1 kommentar:

  1. Hej kusin, Kul med ett besök av Timbuktu, var han trevlig?:) Ha en fin helg! Kramar Linda

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...