tisdag 19 juni 2012

Blandade känslor

Imorse körde jag iväg min underbara pojkvän till Arlanda. Jag har fasat för den här dagen ett tag nu, visste att den skulle bli jobbig. Min kära karl kommer att vara ifrån mig alldeles för länge!! Jag unnar verkligen honom en fantastisk resa tillsammans med grabbarna, samtidigt är jag egoistisk och önskar att han kunde vara hemma med mig istället! Saknaden kommer att vara STOR!! Under tiden han är borta ska jag försöka att hitta på massa kul saker att göra, så ring mig om ni har tråkigt eller om ni känner för att roa mig en stund!!

2 kommentarer:

  1. Förstår om det kommer att saknas! Gör tiden till din så kanske det känns lättare. Du är så välkommen hit om du vill :) Kram till dig och hoppas att du får en skön midsommar, med sol och många jordgubbar!

    SvaraRadera
  2. När jag kommer ner igen vet du vad vi ska göra :D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...