torsdag 28 juni 2012

Hemligheten till en god sallad

Fick en positiv överraskning på vägen till jobbet idag. Under min semester har det slagit ut massa vackra blommor längs cykelvägen; blåa, vita och gula. De doftar underbart!! =)  Dessutom grönskar ett hav av vita "prästkragar" på baksidan av gränby centrum. Var tvungen att plocka med mig några hem, nu pryder de vårat köksbord. 





Vissa kanske tycker att det är helt ointressant vad jag åt till middag, men jag måste få tipsa er!! Åt typ världens godaste sallad idag. Den innehöll massa smaskigt, men det som verkligen gav den en speciell smak var rostade mandlar!! Jag är inte jätteförtjust i mandlar egentligen, men det här var något helt fantastiskt! =)  Fick de av min amerikanska "mormor" som var här och hälsade på. Måste-skicka-efter-mer!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...