lördag 30 juni 2012

Lördagen levererar

Som jag trodde - lördagen blev mycket bättre än den trista fredagen. Det blev en lååång sovmorgon, massa fix här hemma, en tripp till Gränby där både shopping och mathandling stod på schemat. Fick med mig ett par nya tygskor och några välbehövda strumpor hem.


Med mig hem kom också bästa glutenmixen!!!  Den här är toppen när man ska göra paj, tillsätt bara 3 msk vatten och knåda tills det blir en fast degklump. Skalet blir sedan hårt och knaprigt, som pajskal ska vara! Just det här skalet fylldes med skinka, ost, broccoli och äggstanning. Grymt gott!








Till efterrätt köpte jag hem lite Ulvagubbar. De är så söta och goda just nu!! Smaskens. Nu ska jag göra mig  i ordning, för ikväll vankas det FEST!! Ha det så kul ikväll, vare sig ni festar, jobbar, myser i soffan framför friidrotten eller vad ni än hittar på! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...