lördag 11 januari 2014

Skräckblandad förtjusning

Klockan är 04 (!) och jag sitter fortfarande uppe!! Att vara hemma sjuk gör att inspirationen flödar, iaf efter alla timmar jag tillbringat idag på youtube, letandes efter Project Life. Har dessutom surfat runt på olika nätsidor, allt för att hitta de bästa och billigaste produkterna. Beroende? Näääää inte alls..!! Slutade med att jag nyss beställde hem massa fina washitapes, klisteralfabeten, ett korekit, en hörnstans, en limpenna och lite annat smått och gott. Det blir till att hålla hårt i plånboken framöver! Har fjärilar i magen, det såklart känns spännande att få hem ett stort paket med massa fina saker i, samtidigt vet jag att min tid och mina pengar borde gå till annat. Kan. inte. sluta!

Det är tur att min hobby inte innefattar saker som kan “gå ut” iaf, papper kan ju ligga hur länge som helst. Så när tiden kommer och lusten faller in, då finns allt där. Skulle jag ändra mig kan jag alltid sälja det, PL saker går åt som smör i solsken. Nog om det. Dags att sova! Natti natti

2014-01-10 19.59.02 
Lite av det jag har scrappat i mitt gamla USA album idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...