fredag 31 januari 2014

Dopkort

Lilla söta Wilhelm döps imorgon, men eftersom jag inte hittade något kort på Gallerix som jag gillade tillräckligt mycket, satte jag mig ner och pysslade ihop ett eget istället. Det tog ungefär fem timmar, sen var dopkortet äntligen klart. Jag använde mig av inspiration från dessa bilder från nätet.
 
2014-02-03 21.43.54

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Så här blev mitt kort till slut. Fram och baksida.

2014-02-01 00.37.36 
2014-02-01 00.37.48
Som vanligt är man självkritisk och funderar på hur det kunde ha gjorts bättre, men nu är kortet iaf klart jag och hoppas att lillkillen (och hans föräldrar) kommer att gilla kortet. Lite kass bildkvalité, men ni ser ju på ett ungefär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...