fredag 12 april 2013

Fullspäckad torsdag

Hej på er! Gårdagen var så fullspäckad med spännande möten att jag faktiskt inte hann blogga..! På eftermiddagen åkte jag ut till vackra Krusenberg för några mysiga timmar med två av mina utbytesstudenter. Vi fikade gott, tittade på de söta lammen och gungade på långgungan.
På kvällen kom Sofia över på middag. Vi käkade kyckling med mango chutneysås och uppdaterade oss på allt nytt som hänt i våra liv. Riktigt mysigt!
Framåt 21 tiden ramlade nästa gäster in, hurtbullarna Amelie & Matilda tog en långpromenix förbi mig. Vi pratade på som vanligt och helt plötsligt var klockan över midnatt..! Tiden går fort när man har kul!!
Tack alla fina, härliga människor för att ni gjorde min torsdag så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...