måndag 29 april 2013

Bästa sällskapet

Idag har jag haft nöjet att umgås med Amelie i princip hela dagen! Först ut var ett pass på friskis. Ett skönt sätt att starta dagen på, dock misstänker jag att jag sträckte/stukade foten. Har svårt att stödja på den utan att det gör ont. Där har vi det där med karma igen... 
Efter träningen bjöd Amelie mig på lite after work(out) på Tacobar! Utanför fanns det massa människor att titta på, tror vi satt i nästan tre timmar och kikade ut genom de stora fönstren. 
På kvällen kom Amelie över på goffkväll, vi mumsade både chips, godis och läsk. Sen satt vi och planerade vår sommarresa!! Nu längtar jag sjukt mycket tills sommaren och semestern är här!! 
Tack för en trevlig kvalborg, snygging! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...