tisdag 16 april 2013

En fin tisdag

Efter att ha varit ledig i hela 6 dagar (!) var det faktiskt lite skönt att vara tillbaka på jobbet. Vissa verkar till och med ha saknat mig..! =) Efter jobbet blev det shopping på Gränby med bästa Anna. Tänk att det alltid är samma sak, när man följer med någon för att DEN ska shoppa, slutar det alltid med att man själv handlar en massa saker! (Bilderna gör inte produkterna rättvisa, men de är de enda jag har, så de är de enda ni får.) Jag är dock supernöjd med min nya klocka, en regal i rosé. Fick den för de ynka priset av 300 kr. Får se hur länge den håller! Det är jobbigt att shoppa, så törstig som jag var, slog jag till på en ny ramlösa - citron och hallon. SUPERGOD! Den måste ni testa! På kvällen har jag gått igenom min "skönhetslåda" och rensat ut gamla grejer. Vissa av dessa tänkte jag försöka sälja på söndagens loppis. Det ska bli så himla kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...