söndag 20 november 2011

Julmarknad

Marknaden var inte så julig som jag trodde, snarare mer lerig, men det gjorde ingenting, vi hade jättemysigt ändå!

Vi köpte lite brända mandlar och kokosbollar som vi mumsade på, M var dock som nöjdast när han fick lyxa till det med en efterlängtad korv! Erik köpte glas från glasblåseriet, riktigt fina. Sen köpte Å och jag varsina ringar gjorda av silverskedar, jättesöta!! Tack för en fin dag familjen Engström!





Jag sprang även på vänner såsom Linda, Sofie, deras vän och en gammal klasskompis till mig. Kul att träffa dom!

2 kommentarer:

  1. Tack för en mysig dag på Ulva! Vi var på smyckeboden i dag och då såg expediten min "skedring"...hon utbrast vart har du köpt den? Hur mycket kostade den? När hon fick höra priset sa hon att hos dom skulle den kosta ca 1000kr, dom har haft kunder som frågat efter skedringar! Vi gorde ett Klipp!! Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Åååh va bra vi är!! =)
    kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...