onsdag 4 december 2013

Snickarglädje

Temat för kvällens tv tittande är definitivt husägande och allt det innebär!! Hinner med både “Lyxfällan”, “Rensa i röran”,Ett hus på landet”, “Husakuten” och “Arga snickaren”!! Älskar "fixa och dona" program! Det inspirerar mig till att pyssla med saker här hemma och att i framtiden köpa ett eget hus. Hoppas bara att man då tar tag i allt som behöver göras, tänker inte bo i byggkaos i flera år!
 
Jag har tur som har en startknapp i livet, min händiga karl!! När jag får tokiga idéer ser han till att jag sätter igång med dem eller faktiskt avslutar de jag har påbörjat! Idag har han lagat tegelvalvet som länge varit trasigt, sånt där fix som är så enkelt, men som man bara struntar i att göra..! Vi har gjort en projektplan för hemmet, ska bli skönt att röja undan lite “måsten”!
2013-12-04 20.34.242013-12-04 20.34.362013-12-04 20.35.37

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...