fredag 27 december 2013

I´m back!!

Hej kära vänner! Vet att jag knappt bloggat något de två senaste veckorna, blir så ibland. Har haft fullt upp med jul och sånt. Om jag hinner lägger jag upp saker i efterhand, men vi får se. Orkar inte stressa ihjäl mig över missade blogginlägg! Min jul har iaf varit jättebra, hoppas ni har haft det minst lika bra!!

Den här helgen har precis bara börjat, men det kommer bli en toppen sådan!! Är ledig och har bara massa mys inbokat, ska träffa några av de fina vänner jag tyvärr inte ser så ofta, kommer bli underbart!! Redan ikväll smygstartade jag med middag tillsammans med Amelie och Matilda, mina supertanter! Inte varje kväll man äter sallad på Jalla, men det smakade ju riktigt bra!
2013-12-27 18.06.142013-12-27 18.07.18

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...