måndag 25 november 2013

Just get to it

När min energinivå går i taket och jag blir motiverad till att göra något, då är det bäst att bara köra på och inte sluta (för då kan allt lätt försvinna)! Idag var en sådan dag, jag gick på hög energi och råvilja.

Erik och jag hann gymma, tvätta och hänga 6 maskiner, montera lådor, tömma vardagsrummet och istället fylla de nya garderoberna (äntligen!), spika lister, rensa verktygslådan, laga mat, slänga massa skräp, bära upp saker på vinden och googla pysselinspiration/spela xbox..!! Vår lägenhet känns nu mer som ett hem än som en byggarbetsplats, det är så skönt att få det mesta på plats igen! Både hallen och vardagsrummen är nu tomma på grejer.
IMG_8824  IMG_8829 IMG_8834
Jag fullkomligt älskar våra nya garderober! De är ljusa, fräscha, moderna, flexibla och rymmer sjukt mycket! Det kanske inte syns på bilderna, men en dörr är i spegel och den andra i vitt glas!
IMG_8826IMG_8836IMG_8835

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...