torsdag 14 november 2013

Bröllopsförberedelser

Dagen har tillbringats i Stockholm med “the bride to be”, min fina Anna! Det provades mååånga klänningar i olika former, dock var färgen vit  gemensam för dem alla! Jag fick tårar i ögonen då första klänningen åkte på och hon vände sig mot mig och frågade vad jag tyckte, hon var vacker som en svan!! Till lunch lyxade vi till det med Vapiano, har längtat efter det stället vill jag lova, grymt gott! Innan vi åkte tillbaka till Uppsala hann vi även med liten fika på söder. Är så tacksam för att jag får vara med henne under den här resan! På lördag ska vi ut och kika igen, vem vet, då kanske vi hittar hennes drömklänning!
IMG_7889  2013-11-14 15.47.08IMG_7887

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...