måndag 1 december 2014

Välkommen december

Hej på er! Tänkte köra ett omvänt nyårslöfte och istället (försöka) lova er att blogga hela december, eller iaf fram till julafton. Hoppas det funkar och att ni gillar det. 

På jobbet spelas julmusik och de flesta verkar ha fått upp sitt julpynt och handlat massa klappar redan, lite tidigt kan jag tycka. Jag väntar lite till, annars hinner jag ju ledsna. 

Idag har jag jobbat och just nu sitter jag och kollar på Big Brother och väntar på att Erik ska komma hem med Maxmat till mig. Är så hungrig!! Sen blir det Paradise Hotell. Är alldeles för beroende av tvn, så när de här programmen är slut måste jag nog köra någon slags tv-detox! Får ju ingenting gjort!! 

Det var dagens tankar. Vi ses imorrn igen. Puss på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...