onsdag 6 augusti 2014

Kokhett

Blir lika glad varje gång jag kikar in här..! Trots att jag inte bloggat på EVIGHETER så fortsätter ni ändå att besöka sidan!! Det värmer lite i hjärtat faktiskt!! 

Idag har varit en lugn dag, legat inomhus i tokvärmen med huvud-och halsvärk samt ont bakom ögonen. Känns även som att jag har lite feber, men har ingen termometer att testa med... Kul att vara kokhet när det är kokhett ute... NOT!!

Fick panik idag när jag packade upp min nya investering och insåg att "Selphyn" (en skrivare som ska användas till min scrappning) som jag köpte häromdagen, var fel modell!! Jag hade hunnit börja packa upp den, men inte använda den. Som tur var fick jag byta till 910an som jag ville ha! Tjolahopp! Längtar tills den kommer i bruk. 
Till kvällen blev det handling av mat, en halv pizza och en kall cola. Åt inte mycket mer än så idag, men jag blev inte speciellt hungrig av att bara ligga still. 



Nu ska jag försöka sova bort basiluskerna!! Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...